چگونه برای جلوگیری از نارسایی کلیه و دیالیز اجتناب از
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای جلوگیری از نارسایی کلیه و دیالیز اجتناب از

چگونه برای جلوگیری از نارسایی کلیه و جلوگیری از دیالیز؟ نارسایی کلیه در مرحله پیش از بیماری کلیوی است، بنابراین برای جلوگیری از نارسایی کلیه به معنی تاخیر و یا توقف پیشرفت بیماری کلیوی. و دیالیز رایج ترین روش برای از بین بردن نشانه های این بیماری است، بنابراین اگر شما می تواند نارسایی کلیه جلوگیری از، و سپس شما می توانید جلوگیری از دیالیز.

همانطور که همه ما می دانیم هر دو رژیم غذایی و عادت زندگی سالم می تواند کمک به تاخیر انداختن پیشرفت بیماری کلیه، اما آنها به اندازه کافی به آن را متوقف کند. بنابراین نکته کلیدی برای جلوگیری از کلیه می رود شکست درمان مناسب، زودتر بیمار می تواند آن را دریافت کند، بیشتر احتمال می تواند باشد.

طب میکرو چینی Osmotherapy است درمان که شما می توانید برای جلوگیری از پیشرفت این بیماری، چه چیزی بیشتر، می تواند مردم را با مراحل اولیه بیماری کلیوی بهبود آن کمک کند.

طب میکرو چینی Osmotherapy یک درمان نسبتا جدید برای بیماری مزمن کلیه است که در کلینیک مؤثر و مناسب است. این می تواند آن علایم مانند فشار خون بالا، تورم، پروتئینوری، هماچوری و عوارض کنترل مانند کاهش خطر مشکلات قلبی را کاهش دهد. آنچه مهم تر است، می تواند کمک به ترمیم خسارت کلیوی، تا که برای جلوگیری از روند فیبروز کلیوی و به تدریج بازگرداندن عملکرد کلیه. پس از کاربرد 7-10 روز از این درمان، بیماران می توانند تسکین بزرگ علایم بالینی را داشته باشند.

با بهبود عملکرد کلیه، بیمار می تواند به نارسایی کلیه جلوگیری و اجتناب از دیالیز. بنابراین به عنوان یک بیمار به بیماری کلیوی، شما باید فکر می کنم از طب میکرو چینی Osmotherapy، که می تواند به شما کمک کند لذت بردن از یک زندگی با کیفیت می دهد.

نیاز به هر گونه کمک در جلوگیری از نارسایی کلیه و اجتناب از دیالیز، انجام مردد به دکتر آنلاین با ما تماس بگیرید و یا ارسال ایمیل به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com.





:: برچسب‌ها: درمان نارسایی کلیه، نارسایی کلیه، دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 938
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: